2009. május 8., péntek

Tegnapi napom.


Hát lehetett volna jobb is,de ilyen már az én formám,mostanában semmi nem jön össze:(
Tegnap az OROSZI előtt voltam vizsgálaton,hát elég megalázó volt az biztos én nem is tudom mi örömük telik ebben az orvosoknak? 8-ra kellett mennem és 13:45-kor hívtak be,ott a fél m2 és fülkében bugyira levetkőzni és úgy bevonulni a bírák elé azaz a dokik elé:(Lesnek mint a majmok mint akik még nem láttak kövér nőt,de gondolom nem csak engem idegeltek már 86 óta hanem már más is sőt majd nem minden nő mondja,hogy elég megalázó ez a vizsgálat. Na mikor bementem már a dokinő mindent tudott,hogy rehebilitál és majd menjek át a foglalkoztatási szakértőhöz. közben súly,magasság és vérnyomás mérés megtörtént majd meghallgatott és ennyi......jaj,nőttem 1cm-t:))hihi hi.........mentem a szakértőhöz,na mondom majd ajál valami jó állást nekem,de nagyot koppantam ott is:( Nem,nem tudott ő sem ajánlani:( Majd a nyugdíjfolyósító küldi a papírokat és utána lehet a következő lépéseket megtenni ami benne lesz a levélben.

Mikor hazaértünk akkor megebédeltünk és én egy jót aludtam:)) 7 órára meg mentem a kezelésre ami elég jól esett.

Ma meg a földet talicskáztuk,lassan már kész lesz a kertünk is,még vagy 3-4 nap ás kész is,már csak nőhet a fű.





Mikor hazaértünk

2 megjegyzés:

  1. Ha majd öntözöd nől is.
    Legalább is nálunk csak így megy.
    Na ezt miért csináltad, most azt sem tudom mit kell megnyomnom. majd valahova el megy.

    VálaszTörlés