2009. december 27., vasárnap

Betegség.....





Sziasztok lányok!


Rosszul telt a karácsony ,szenteste délutánján mikor már mindennel végeztem ágynak estem:( 39 fokos lázban égtem és természetes semmilyen bogyó nem volt itthon,na ment a tudakozóból a keresgélés,hogy Jászberényben van e ügyeletes gyógyszertár és hol ha van? Hát volt és a párom beült a kocsiba és a gyógyszertárban hagyott 4000 ft-ot lázcsillapítóra aszpirin pezsgőtablettára és köhögés csillapítóra mert ez a betegség megint a derült égből jött mint a villám csapás,úgy mint 21 évvel ezelőtt a szívinfarktusom:((
na azóta én kelek fekszem izzadok mint egy fuvaros ló:( ki sem mozdultunk sehová,csak tegnap a lányomhoz,de ott is csak feküdtem:( Ma picit jobban érzem már magam,meg hiányoztatok is és már ide ültem és írok egy pár sort.

DE NE HARAGUDJATOK NEM MEGYEK SENKIHEZ SEM MÉG,majd pótolom!

További szép napokat és pihenést mindenkinek.
betegeknek gyógyulást kívánok,erőt és kitartást!

5 megjegyzés:

  1. Nem tudtam elképzelni,mi van veled!
    Akkor jobbulást kívánok!!

    VálaszTörlés
  2. Manócska,mire meggyógyulsz,szeretnék egy nagyon szép hátteret készíteni neked!
    Remélem,tetszeni fog!!
    (tudod,csak szólsz,és azt teszem be,amelyiket szeretnéd!!!)

    VálaszTörlés
  3. Bocsánat,de én voltam az előző,csak nálad bejelentkezve!! :)

    VálaszTörlés
  4. Gyógyulgatok,most is aludtam egész délután:(

    Kata,én rád bízom mert annyira de annyira gyönyörű mind!!!!!!:)))
    Ez is az előző is nagyon nagyon szépek:)
    Változtasd mindig ahogy jónak látod:)Szabad kezed van!!!!
    Puszi:)

    VálaszTörlés
  5. Manócska
    Mielőbbi gyógyulást kívánok.

    VálaszTörlés