2009. december 7., hétfő

nem jutok be a blogolba:(



Hoztam délutánra egy kis C vitamin pótlást és nasit :)


Még ma sem tudok felmenni a blogolra:(
De legalább szóltak volna,hogy átalakítják.
Na majd kíváncsi leszek mit újítanak és hogy fogunk boldogulni vele?


Ma nem kellett főznöm maradt tegnapról,húsleves és csirke pöri tésztával és céklával.
Estére meg a lepcsánkot készülök sütni egy jó forró citromos teával.


Anyukámnak mintha kezdene megjönni az étvágya.
Bár hozzá teszem kezelem is minden nap az energiával,töltöm fel és erősítem.
Nem sokára indulás lesz a sétára,jaj ez nagyon jó és szívesen is teszi.
Pedig képzelhetitek ,járókerettel és a két térdében protézissel elég szépen hosszú távra elmegyünk.


Pároméknak nem kell a héten állítólag 12-niük,bár még a 7elején vagyunk nagyon.
Párom az idén már csak ha minden igaz a héten megy utoljára dolgozni:)
Rá is fér a szabadság és a pihenés is!
Az idén megint jó sokat dolgoztunk a lakásunkon, meg a meló helyen is sokat 12-tek.
Hát egy családi házon mindig mindig van mit csinálni,itt sosem fogy el a munka a ház körül:(
Ilyen szempontból mennyivel jobb a tömb lakásban élőknek.



5 megjegyzés:

  1. Na anyám, már két napja nem tudok bekukkni aki blogolos ahhoz:( Bár akkor írni sem tud az se..de akkor is:(
    A lepcsánk az nálunk si az lesz, nemsokákezdek neki, m ert sok idő a tűzhely sütőben de kemencénk nincs:)) Na igen absszus a mi házunk is le van roggyanva, pedig mennyi pénz volt mire felépítetteük és mindig elromlik valami és kint is bent is...áá egy pénznyelő az egész...de a panelban meg enm tudnék danolni meg kiabálni...vagyis tudnék de kitennék a szűröm mi meg elég "olaszosan" viselekedünk:))

    VálaszTörlés
  2. Én lehet, nem is tudnék családi házban élni. Bár jó volt a telken, hogy bármikor kimehetünk az udvarra, meg ilyenek, de tényleg ott mindig van mit csinálni... meg a betörők is, meg minden. Hát, nem tudom. Gondolom az számít döntő részben, hogy ki hol nőtt fel. Nem?
    A blogolt én meg el fogom hagyni. Egyre erősebb az érzés bennem.

    VálaszTörlés
  3. Sok előnye és hátránya van mindkettőnek az szent. Én még nem laktam társasházban de azt mondom nem lehet rossz:)
    De a saját családi na annál jobb nincs!
    Igen és az is sokat jelent hogy ki hol nőt fel és mit szokott meg.

    VálaszTörlés
  4. Sikerült a csillag berakása,az én blogomon kisérleteztem!
    Ha nem kell a fejléc,akkor leveszem,vagy lehet mást is!
    Sajnos ide nem tudok másik betűtípust,lehet,biztosan,csak én nem tudok:(
    Milyen számlálóra gondoltál??ilyenre??

    VálaszTörlés
  5. Szia Manócska
    Újra megszépült a blogod....nekem nagyon tetszik..
    Puszi

    VálaszTörlés