2010. február 9., kedd

ROHAMOS REZGÉSSZÁM EMELKEDÉS A KÁRPÁTOKBAN
Körlevélből Kozsdi Tamás oldaláról:

2009. december 10-én találkoztam nyíregyházi Barátommal, aki a következő információt mondta el nekem: Szeptember vége felé a Kárpát-medencében a rezgésszám elkezdett megemelkedni, napi 10 egységet növekszik az Ongostrom skálán. /Ezt a skálát a Japánok használják elsősorban./ Az átlagos, egész Földre jellemző rezgésszám 3600 körül volt a jelzett ideig, ezt követően jellemzően csak a Kárpát-medencében megkezdődött ennek emelkedése. December 10-én, a találkozásunk napján már 4400 volt a ez szám. A Szellemvilágtól kapott információja alapján azt is közölte, hogy amikor ez a rezgés eléri a 6000 körüli értéket, a Kárpát-medencében már nem nagyon lesznek olyan emberek, akik erős ellenerőt fejtenek ki a Magyar Néppel szemben, mert nem bírják elviselni ezt a rezgésszám emelkedést. Nagy valószínűséggel elhagyják az országot, vagy visszatérnek a Teremtőhöz. Nem írtam volna le ezt a tájékoztatást, ha tegnap / február 5-én, pénteken/ nem hívott volna egy másik kedves ismerősöm és el nem mondja, hogy üzenetet kapott a Szellemvilágtól. Közölték Vele, hogy a Kárpát-medencében a rezgésszám emelkedést meggyorsítják és arra kérték, minél több emberrel közölje. hogy saját, jól felfogott érdekükben napi 10 percet tornázzanak, vagy ennek megfelelő mennyiségű mozgást végezzenek /pl. 30 perc séta/ mert a gyorsított rezgésszám emelkedést e nélkül nagyon nehezen fogják elviselni. A tegnapi nap folyamán a rezgésszám elérte az 5200-as értéket. Ha ez felgyorsul, akkor arra is van esélyünk, hogy a választásokig, vagy még egy kicsit előbb elérje a 6000-res értéket. - KT: Január első napjaiban kaptam a saját csatornáimon is erre vonatkozó igen gyors emelkedésre utaló üzenetet, számokkal nem tudom mérni, de a fenti körlevél alaphíre szerintem is igaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése