2010. március 3., szerda

Egy kis folyó parti képek.


Itt szokott horgászni a párom:)
Bár napi jeggyel mindig máshol máshol kötünk ki:))


Az első híd ami kanyarban van.
Na milyen híres egy kis faluban lakom?:))






A híd bal oldala




A híd jobb oldala.

A hétvégén ígérem Nektek ha olyan lesz az időjárás kisétálunk és a Zagyva és Tarna torkolatát is lefényképezem és megmutatom.
Ez a Tarna folyó amit lefényképeztem,csúnyán teli van:(
Ha baj van akkor a falu alatt szokták a gátat szét robbantani és a földre kiengedni a sok vizet.


4 megjegyzés:

  1. Bizony nagyon szép helyen laksz. Ahogy elnéze, csendes, nyugodt, zöld környezet, ahol a pecázás mennyei élvezet. A sok friss halról nem is beszélve, amire itt pesten, csak ritkán nyílik lehetőség, ha másért nem, az ára miatt.
    Valamikor midenáron elakartam menni én is békésebb vidékre, de valahogy a sors mindíg közbeszólt.
    Köszi a képeket, nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Jók a fotók...és én már voltam is arra és láttam élőben is:)

    VálaszTörlés
  3. Magduskám,valamikor igen olcsóbb volt az élet itt vidéken de már sajnos nem már ugyan olyan drága mint Pesten vagy drágább:(
    Igen szép csendes helyen lakunk és kevés a tavaly barnult is a falunkban. És ez nagyon nagy szó!!

    Szkupika,igen Te már jártál ezen a hídon és nálunk is.:))

    VálaszTörlés
  4. Szia Manócska
    Nagyon szép helyen laksz,és a fotók is szépek...

    VálaszTörlés