2012. augusztus 27., hétfő

Lehet én akarok én várok sokat.......




Nem értem én sem magam sem a párom:(Lehet én várok én akarok sokat vagy fogalmam se nincs h most mi is van? Már említettem a páromnak h a hátsókertben a dolgokat meg kellene csinálnia ami férfi munka. Aztán az első udvarról is kértem a raklapokat talán vagy 15 db h vigye hátra a többihez. Na mindez nem történt meg. Reggel ébredés után kiengedem az állatokat legelni a csirkéket,tyúkokat,libákat,kacsákat majd a malacokat és az anyákat is és miután megtörtént a szaladgálásuk,legelészésük, meg kajáltattam megitattam, friss vízzel minden edényt feltöltöttem.Majd benéztem anyukám és a párom felkeltek e már, anya már imádkozott a párom 9 után még aludt:( Na én mérgemben ha már Ő lusta mert 8 órát dolgozik és itthon keresztül szál szalmát nem csinál csak pihen akkor majd én rendet rakok hátulról,hisz én csak itthon vagyok és csak a gép előtt ülök egész nap. Az h megvan főzve,ki van mosva,takarítva,minden el van intézve minden az semmi ,értitek az semmi:(Na erre én eltoltam 6 taliga szemetet,földet ,felsepertem a hátsó udvart ebből lettek és előzőleg már felsepert dolgokból ez a 6 taliga szemét.Nem baj ezt biztos nekem kellett megcsinálnom.Na mire végeztem már elmúllott 10 óra ,még anya mindig imádkozik és a párom még mindig alszik:( Végül is hagy pihenjen szegény mert Ő 8 órában melózik:(De nekem mikor van szabadom? mikor etet meg helyettem, mikor főz meg helyettem,mikor takarít ki helyettem,mikor mosogat el,,,,ááááá soha újabban.Én úgy érzem magam mint egy cseléd,én nem szólhatok mert azzal vág vissza h Ő nem kéri h főzzek minden nap,Ő nem kéri h takarítsak állandóan áááá Ő semmit nem kér csak meg kap:( Sajnos egy a baj,de az nagyon nagy baj!!!!! Hogy Ő 100%-ig tisztában van vele h én szeretem és ezt sajnos az utolsó vérig ki is csavarja belőlem,kihasznál magyarul mindenben:(Én most ezt így érzem:( Most h voltam a bizottság előtt is na annak is várom a döntését és ha kivágnak akkor nekem annyi is,akkor én az idén el is hagyom földi pályafutásom én most ezt így érzem :( na majd a kedves akkor megtudja h ki is voltam neki:( És a másik sajnos Husi jóslatai kezdenek bejönni h Puci elvan mint a befőtt,nem tesz semmit semmiért,nem jár el maszekolni,nem is megy meló után egyáltalán,ha mondom mindig visszavág h hová mikor,mikor mikor bazd meg munka után! Na szóval a mai nap én ezeket a dolgokat így érzem!!!!!!! Lehet azért mert lelkileg a padlón vagyok,sok más dolog miatt is amiről Puci nem tehet semmit,de az is ez is közbe játszik a szar kedvemhez:(



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése