2012. augusztus 29., szerda

Vita és vita.........



Na a vita a nővéremmel megvolt tegnap is mert kértem Tőle h küldjön anyának fekete cuccokat vagy vegyen és szart rá még rá nem telóztam újra és sajna megint összeugattunk,mert h minek akarom én kivinni a temetésre,Hát lányok hogy kérdezhet ilyent mikor a keresztfia az akit holnap temetünk:( Hát tényleg egy szikurdumnyi érzés se nincs a nővéremben??? Jó jó kicsit igaza van mert fel sem fogja már anya h meghalt a keresztfia de akkor is ha nem viszem el és mivel itt van nálam hát kit szólnak meg ha nem engem????? Mert Ő könnyen mondja h Ő aztán nem vinné ki a temetésre de az engem ám nem érdekel h Ő mit csinálna de engem ne szóljanak meg ha nem muszáj így is én vagyok a szar a szemét a megbízhatatlan a fekete bárány a családban:( Így meg h nincs nála még könnyebben mondja h nem vinné ki mert nem őt szólják meg és nem tudja így a fejemhez vágni h nem voltam képes kivinni a temetésre,mert már Tőlük minden kitelik:(Mert ha megkérdik, anyud hol van? hát akkor ha nem viszem el tudja mondani Ildi nem hozta el:( Értitek???? áááááá borzalmas egy nő a tesóm:(
Aztán elküldte a Krisztiántól,az meg kért egy ezrest és mondja szombaton megadja de mondom a mamájának és mondja arra te keresztet vethetsz,nem az h ha nem adja meg majd én,ááá nem dehogy,de nem baj ez sem kibírom egy ezres nélkül ha nem adja is meg de Őt is leírtam már sajnos és szinte az egész családom:( Lányok ezeket Ti soha ne éljétek át azt kívánom ,mert ez borzalom!!!!!Alig tudom feldolgozni ezeket a dolgokat,csak eszem a nyugtatókat és ezek sem nagyon segítenek már:(
Aztán most anyu is h Ervin nem engedi az ebédlőben imádkozni,hát Ő is mért nem érti meg,nyaljam ki neki a seggét ha ennyire védem,de higgyétek el nem nagyítok de ha a családom,az anyám kezébe tenném is a szívem és ott dobogna a kezükbe én akkor sem lennék jó senkinek :((((((((((Meg hogy elvette Ervin az olvasóját közben meg leesett neki a heverő mögé:( És csak átkozódik sajnos,jaj lányok bele bolondulok én ebbe:(Már isten a tanúm h jó lesz ha már elmegy legalább pihenek már egy kicsit:(



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése