2009. augusztus 13., csütörtök

Ma egy kicsit dolgoztam:).......










Szép álmokat kívánok.









Reggel korán ébredtünk mert jött az asszisztens az anyukámhoz vért venni mert szedi a sincomar gyógyszert és havi szinten vérvétel van Neki. Közben megmutattam Neki a nyelvét is és mondta ír majd fel ecsetelőt és váltsuk ki,mert ez nem állapot,hogy minden csípi neki és ez miatt már a falra mászok,hogy nem eszik semmit csak tejet állandóan. Nem jó az egyoldalú táplálkozás,na majd most kíváncsi fáncsi vagyok,hogy hogyan fog hatni vagy megcsinálja e egyáltalán az ecsetelést.









Majd 9 órára mentünk a fodrászhoz az anyuval,megszépült:) Dauer és vágás volt.





Közben és visszajöttem és főztem meg neki fogtam a vasalásnak.Lányom hozott egy adagot,mert már kezdtek a hullámok összecsapni a feje fölött:( Ugye sokat is dolgoznak,no meg sokat is csavarognak és így elmarad sok minden. Most a 7végén vagy is már holnap mennek motoros találkozóra,de ne kérdezzétek hová,már elfeledtem:(





Na le is buktatott a párom előtt az anyu,hogy a lányomnak vasalok és mérges volt. na többet nem szeretne ilyet látni,de mondtam neki ha kell akkor igen is látni fogsz mert a lányom és megteszem neki ha tetszik ha nem! Az már más kérdés, hogy megérdemli e vagy sem?:( Mert mostanában megint a fellegekben jár, sajnos:(



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése