2009. augusztus 31., hétfő

Hétfő



Szép napot és hetet mindenkinek.


Mi nagyon hülyék megint munkát találtunk ki magunknak:( Átépítjük az alsó épületet, ami volt az nem volt jó,most egy kicsit toldunk is bele meg a belső része át lesz rendezve,de főleg a tető szerkezet volt már a lényeg,hogy azt lecseréljük.Na mi tegnap megcsináltuk az alap betonozást,de ma olyan vagyok mint akin átment az úthenger:( Fáj minden izmom és porcikám:(


Lányom, na megint el van szállva vagy inkább ha azt mondom,hogy szégyell bennünket akkor sem hazudok:( Mert még az első párjával volt is lenézett mert nekik jobban szaladt a szekér mert mi ugye építkeztünk,de most meg ezzel az új párjával meg már nem is szalad a szekerük hanem fut,rohan és mi megint építkezünk, meg a gazdasági váltság, meg minden és most meg ezért nem vagyunk jók:( Ezért én nagyon el vagyok keseredve:( Na majd rá jön,hogy ki is voltam én neki, de úgy néz ki akkor már késő lesz ezt felismernie:(
Mert nem felhányás képen, de amennyit már én tettem érte és segítettem neki azt az én anyám a negyedét sőt a tizedét sem tette értem:( És még is az életem adnám érte ha kellene!!


Lottón sem nyertünk semmit,pedig hú de szép terveim lennének ha megnyerném,de sok ember jól járna!De majd egyszer no megnyerjük a lottó ötöst:)

2 megjegyzés: