2009. augusztus 8., szombat

:(







Szomi vagyok nagyon mert a lányom én nem tudom hol él de nem ezen a bolygón az már biztos:(Lehet már az új dimenzióban van?:(




Felhívott hogy adjam már Neki vissza a jogsiját!:( Na ne már mert nálam nincs,de igen mert a nyaralás előtt oda adtam:( Nekem ugyan nem,még a párja mondta is neki,hogy mind a jogsit,személyit, és útlevelet máshová rakja mert ha ellopják vagy elveszik legyen azért mivel igazolnia magát.mert amit nekem ide adott megőrzésre azt mind vissza is adtam neki:(




Nem tudom mi lett a vége mert nem hívott,de én sem fogom keresni a táesaságát az biztos:( Túl elszállt vele a ló mostanában:( Nem tisztel se Istent se embert csak az a jó amit Ő mond:( De ha így is lenne akkor is az anyját apját tisztelnie kelle nem így beszélni velem mint ahogy ma is tette :(











































Már magamban megigértem nem teszek meg neki én sem sok mindent,de sajnos nem tudom ezt megálni:( Hát a szívem vérzik de ha szólna,hogy ez vagy az kellene neki biztos vagyok benne megtenném neki:(





























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése