2009. november 24., kedd

csak úgy....

Szép estét mindenkinek.


Vasárnap voltunk a nővéremnél és megnéztük az anyut is,de leléptünk mert szegény anyám kivetkőzött magából és erre nekünk nincs szükségünk:(
Elmentünk ,beszélgettünk,majd a nővérem mondta elmegy és maradjuk addig még nem jönnek vissza,de semmi gond nem is volt ebből,de.... az anyu elkezdte mondani az imádságát,.Na nincs ebből semmi gond csak nem szeretem ha erőltetnek valamit rám,de nagyon:( Sajnos mi felöltöztünk és eljöttünk.Majd telózott a nővérem mért nem vártuk meg és elmeséltem hogy az anyánk mit művelt:(Hát nem örült neki,de ez van..


Hétfőn a szociban, ma a napköziben voltam, elláttam a feladatom megint le van tudva egy hónapra:)


Ma délután az ügyvédet is megjártuk és jó híreket mondott.De egy a baj majd csak jövőre lesz belőle valami. Egy kis pénzhez jutunk ha minden jól megy.
De még meg sem kaptam már el is költöttem:)
Megcsináltatom a fogaim belőle:)


Kata tudsz már olvasni????



2 megjegyzés: