2009. november 17., kedd

Szép estét.




Szép estét mindenkinek.





Hogy milyen napom volt?


Tegnap a szociban voltam,jaj,hogy mennyien elmentek,sok új arcok vannak és még mindig vannak üres ágyak is:( Mondják is az ápolók a november és a március sokat el visz a kis öregek közül:(
Amúgy gyorsan végeztem,nem is gondoltam volna.

Majd délután a Polgár Mesteriben voltam de minek?:)) Nem jártam sikerrel:(
Nem is részletezem a másik blogomban már úgy is tudjátok:)



Ma ,úgyszintén pórul jártam,de talán holnap.
Munkaügyben telefonáltam már a tavasszal is egy másik szocit akarok megszerezni.
Akkor nem sikerült összehozni egy megbeszélést a főnökasszonnyal talán no, majd holnap ha minden igaz.
Elkérték a telefonszámom és megígérték,hogy holnap délelőtt benn lesz a főnökasszony.
Már a múltkor is mondtam az ápolóknak a másik szociban,hogy lányok Gyurcsányhoz hamarább kapnék időpontot mint ide az apácákhoz:(:))
biztonsági őrök a kapuban,porta szolgálatot látnak el és be sem engednek időpont nélkül:(



Lányommal ma csak telefonon beszéltem:( Fáradt:(
Tanul,melózik,új munkahelyet intéz,szóval nagyon fáradt.



3 megjegyzés:

  1. Ez mit jelent?milyen volt a nap? :)káosz??:(

    VálaszTörlés
  2. Igen Kata, káosz volt az egész nap tegnap,ma viszont már tudtam beszélni a főnökasszonnyal és NEM a válasz,szóval nem lett melóhely:(

    VálaszTörlés
  3. ezt nem tudom visszaállítani ahogy olvasható legyen:((

    VálaszTörlés