2010. január 5., kedd

Horoszkóp.....

Kaptam egy oldalt ahol a személyedre szóló horoszkópot elkészítheted.

http://www.ezoterikus.hu/hir.php?id=1000


Ma voltunk a dokiknál a kórházban és a házinál is. Már nem kell többet kötözésre menni most már nekünk kell kezelni.Párom nagyon szépen javul.egyre többet tud ülni,és kevesebbet fekszik.Szépen tisztul is a sebe.

Most lett vége az RTL-en a filmnek ami egy autista apáról szólt,hát szívszorongató volt.Ha azt mondom megkönnyeztem a filmet,ugye nem vagyok gyenge?:(

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök,h a párod ilyen szépen javúl..

    A filmet ha néztem volna,és is meg könyeztem volna.
    Az esőembert is sokat láttam,de nem volt száraz sose a szemem..

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem az én horoszkópom,és mondhatom,nagyon beletrafált,ilyen vagyok :)

    VálaszTörlés