2010. január 15., péntek

Péntek....


Legyen szép napotok.


Hogy is kezdjem? Az éjjel nem jól aludtam,fájt is a fejem nagyon mert lement a vérnyomásom,mert ha vízhajtót veszek be akkor mindig ez van:( Meg valahogy nem volt jó semmi,a helyemet is akár hogy igazítottam nem volt jó,meg volt egy rossz érzésem, ha elalszom meghalok:(Na ki hallott már ilyen hülyeségeket,de ez történt,néha ilyenek elő fordulnak velem.
Aztán a kevés alvás ellenére reggel már fél 8-kor ébredtem és valahogy felfoghatatlan de nem vagyok sem álmos, sem fáradt,pedig ma mocorogtam egy kicsikét:) Megfőztem délelőtt aztán elment a párom és neki láttam az ágyat rendbe rakni és lehúztam az ágyhuzatokat, most meg megy "rozim" és mos:)Valahogy ,de nem tudom mi oknál fogva de elmaradt a hétközbeni mosásom aztán már most a 4.-ik adag megy, de egy marad még hátra, de ráérek estig amig a párom nem jön:)Takarítást is összecsaptam,én nem tudom mindenkinél terem a kosz vagy csak nálunk?? Mert ketten vagyunk de annyi kosz és szösz van,hogy ez nekem már lassan felfoghatatlan, vagy csak azért mert öregszem???:)

Megitattam a virágaimat is,hát mit ne mondjak feneketlen korsók:)) Mind megitták amit elsőre adtam nekik vizet:))Mert én nem szoktam csak hetente 1x locsolni őket,valahogy így szoktam meg és ők sem követelik a többszöri öntözést:) Na nyáron az más de ha lehet akkor is ami benn marad a szobában azokat is csak heti 1x öntözöm,de amik kinn vannak na azokat 2-3 naponta kell.Leszedtem a száraz leveleket is,mindig találok egyet kettőt mindegyiken.Futóm is van 3 féle abból leszakadt egy szál véletlen,azt is szét metéltem és gyökereztetem,de már annyi virágom van,hogy ilyenkor tiszta botanika a lakás:) De gondolom ez nem csak nálam van így,hanem azoknál is akik szeretik a virágot:)

Holnap vagy vasárnap meg lehet átmegyünk Hatvanba az autópiacra a nővérem lányáék akarnak kocsit venni és ott is szétnézni,mert a neten már nézelődött,de mondom neki azt azért jó lenne látni is, meg kipróbálni is,meg műszakilag is megnézni,meg mit tudom én még mit kell megnézni rajta,és így lehet ez lesz a programunk a hétvégére:)

Nagy vonalakba ennyit a mai napomról.

5 megjegyzés:

  1. Nálunk is úgy van,ha egyszer is elmaradok a mosással,akkor sosem érem magam utol..aztán ilyenkor mindig bejön egy ágynemű,vagy törölköző,esetleg egy azonnal mosásra váró kabát...
    Szép hétvégét,jó nézelődést :)

    VálaszTörlés
  2. Anyám, én tudom hoyg nálatok dzsungel van:)) Én szeretem a virágokat hidd el, de nem maradnak meg nálam...volt régen annyi, hoyg az csak ne, de szépen lassan kipusztultak, most Ákosnak van egy és Dórámnak egy...tuodm a vágott virág nem olyan...de nekem meg az van a gépemnél a vázámba...:)
    Na anyám akkor pihizz és este meg tudj aludni!

    VálaszTörlés
  3. Huh kb egy órája végeztem a teregetéssel:( Nem csinálok többet ilyet,de valahogy most elmaradtam,nem azért mert juj de sok dolgom volt,szerintem lustaságból:))
    Szkupika az anyu is és a nővérem lánya is csak a vágott virágokat szereti,no meg kinn a kertben:)) nem is értem Őket,de elkell fogadni:))
    Nagyon jó a vágott virág is ők is tisztitják a levegőt és az angyalkáknak kedveznek:))

    VálaszTörlés
  4. A szennyes kosár az nálunk is mindíg tele van..

    Én is csak hetente egyszer lopcsolok,lehetnek akármilyen szomjasok a virágok...
    Neked is szép hétvégét..

    VálaszTörlés
  5. Anyám,hol vagy már péntek óta? :))

    VálaszTörlés