2010. január 7., csütörtök





Ma telefonált a nővérem,hogy az anyu megint vérszegény:(
Félek,nehogy baj történjen:((Szorítsatok!

Október óta a Jászberényi kórházban nincs kontraszt anyag,hogy az anyunál megtudnák csinálni a vastagbél röntgent:(Egyszerűen ez felfoghatatlan a számomra! Nem,nem csak az édesanyám miatt, hanem mi van ha egy 30 évesnél kellene ezt az eljárást megcsinálni akkor is így húzódna??? Nem értem én a magyar egészségügyet:((


Párom tegnap este és ma is sütött palacsintát,hiába no édes szájú a lelkem:))


Hát nem indult jól ez az év,pedig olyan jó érzésem van,hogy minden, de minden jobb lesz mint tavaly volt!
Az előbb a párom, most meg megint az anyu:((
Jaj ki érti ezt??:(

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szoritok,h az Anyukádnál minden rendbe legyen..

    A palcsintát mi is szeretjük,mert nekem 50.él kezdődik az meg nagyon sok idő.
    Most hogy eszembe juttattad,lehet,h hétvégére be is iktatom.

    VálaszTörlés
  2. Szia drága Manócska
    Nagyon sajnálom, hogy ezt kell olvasnom, bizony ez az év valóban neked, nem jól kezdődött. Az egészségügyről nekem is megvan a véleményem, s csak hinni tudom, hogy lesz ez még más is....Mindenesetre jobbulást kívánok Édesanyádnak...
    Még annyit, hogy gyönyörű lett az oldalad, amihez csak gratulálni lehet.

    VálaszTörlés
  3. Manócska..már a barátikörben leírtam, hoyg azért a házidoki egyszerűbb vizsgálattal is kideríthetné hoyg van-e vérzése(belső) és nem kellene addig idegeskedni és ha az jelez vért, akkor meg mese nincs kórházba kell vinni az anyudat...nem si értem miért húzzák eddig, hisz akkor megint vért kell majd kapnia:(
    Szorítok!
    Bocs hoyg nem mindig írok ide, de én már sokszor azts em tudom követni kinek melyik blogjába van új bejegyzés, én a másikba mentem mindennap...Nagyon szép a blogod:)

    VálaszTörlés
  4. Úgy vagyok vele,csak rosszabb ne legyen,mint a tavalyi...
    most gondolkodom Hortobágyi húsos palacsintán,van hozzá anyagom :)

    VálaszTörlés
  5. Manócska,ez milyen??
    Melyik maradjon véglegesen????

    VálaszTörlés
  6. Kata,az előző jobb volt,de úgy is cserélgeted hagyd hagy legyen:))

    VálaszTörlés
  7. :) :)
    az lesz,amelyik neked tetszik!!!
    akkor már nem is változtatok rajta,csak ha valamit konkrétan kérsz!! :) :)

    VálaszTörlés
  8. Ez most maradjon,de ha kedved szottyan csináld csak nyugodtan!!!
    :)

    VálaszTörlés