2009. április 28., kedd

Hú de rég voltam.



Legyen nagyon szép napotok és hetetek.




Hát ez a korán kelés már kikészít rendesen:( Ma voltunk a rendőrséges a bizonyítványt érvényesíteni és az igazolvány kiadását kérni de nem jártunk sikerrel,már csak fél 4-ig van hivatal az az ügyfél fogás. Na mondtam is a páromnak következő életemben akta kukac leszek és ilyen helyen ahol fél 4-4 órakor kiesik a toll a kezemből és magasról tojok az emberek fejére mert a rendőr bácsi felhívta az osztályt és már még azt sem mondták meg,hogy melyik közjegyzőhöz menjünk hitelesíteni:( Na szerintem ebbe már igazán nem halt volna bele az az illető aki ezt csinálja:(


Majd találkánk volt a nővéremmel is megbeszélve,de hiába vártunk rá nem jött és rá telóztam és akkor mondja nem jön nehari menjünk az utunkra:( De nekem kellett őt felhívni nehogy 30 ft-ba kerüljön az az 1 perc ami alatt lemondja nem jön ne várjuk, mondta tegnap,hogy vegyük meg neki mi a harmonika ajtót,de én nem akarom,vegyen olyat amilyet akar és ne engem szidjon. Mert vett új ebédlő asztalt 6 székkel és egyik konyha bútorához sem jó:(:) de az a lényeg megvette azonnal és nem gondolkodott:( Hát így jár az aki kapkod és túl akar tenni a másikon:(



Ervin már csak holnap megy melózni 4 napos 7végéje lesz és az van betervezve,hogy a földet terítjük a kertben és valamelyik nap az anyukámat bevisszuk Jászberénybe a lányomhoz,hogy nézze már meg ő is a lakását. Hát nehéz dió lesz szegénynek a 4.-ik emeletre felmenni,de viszünk műanyag kis széket és minden lépcső fordulóban megpihen.



Én valahogy nem jól vagyok,fáj a gyomrom,hányingerem van és ideges vagyok,tegnap avérnyomásom szökött fel,olyan rosszul lét jött rám mint anno októberben,na ezen megint frankón felidegeltem magam:(



3 megjegyzés:

  1. valahol ezt én már olvastam:D :D :D
    na anyám akkor mikor lesz a rendörségen letudva a dolog???

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Holnap a rendőrség és a közjegyző is le lesz tudva.Meg még lesz vérvétel,és EKG is lesz csináltatva.

    VálaszTörlés