2009. április 22., szerda

Munka nélküli.



Szép délutánt kívánok.


Ma a munka nélküliben voltam az ügyemet intézni,tegnap telefonon már jeleztem nekik,de ma a csaj nem volt benn akivel megbeszéltem a dolgomat:( Így potyára mentem,de a koleganője felvette az adatokat és nem tudom nélkülem eltudja e intézni a csajszi.

Mai menünk,borsó leves és túró fánk volt. párom elment dolgozóba ,én meg rendet raktam a lakásban és minden hol porszívóztam, feltöröltem,port töröltem, virágokat megitattam. Most pihenés képen megírom a blogom és megyek tusolni és utána egy kicsi tanulgatás vagy is már csak ismételgetés.

Holnap az alsó épületből lesz minden lom kipakolva a nagy kapu elébe benn és pénteken korán reggel meg ki az utcára,mert lomtalanítás lesz. Hú mi lesz itt,lomolnak majd és mindent szét túrnak:((


1 megjegyzés:

  1. Jajj, én azt hittem ezt már nem fogod írni... ezért nem is jöttem. :(
    Puszillak, jó éjt!

    VálaszTörlés