2009. április 19., vasárnap

Vasárnap.





Legyen nagyon szép vasárnapotok.


Az éjjelem nem a legjobb volt,a vízhajtóm egész éjjel dolgozott,reggel felé tudtam már aludni egybe függően.Most meg arra ébredtem,hogy hatalmas gyomor fájdalmam van,na puff neki minden elkap:(

Főzés és pihenés lesz a mai teendőnk. Nővéremhez ma megyünk,tegnap én elaludtam délután,párom meg már este felé nézett filmet és így elmaradt.

Egyik fiókomban találtam dísznapraforgót két félét is ,azt is megpróbálom ma elszórni a magját. Kutyusaim örömére:)Tavaly vettem bukszusokat is kicsiben a Tescoban hát 4 maradt meg a 15 db-ból,de az is már úgy,hogy a töve védve van tőlük egy műanyag csővel mert lepisilik és kidöglönek szegények:(( Na ezért nem jó a fiú kutya,mindent kiírt ami csak neki szimpatikus és nekünk meg 3 fiúnk van,na puff nesze nektek virágok:( Rózsájaim is így maradtak meg,hogy cső van rájuk húzva.Hú első évben mikor kicsik voltak cafatokká rágták akkor meg a rózsa szárait,hát nem volt náluk gond,hogy megszúrja a pofijukat:(
Fűnyírás is kellene megint,mert én nem tudom,de nagyon nől a fű:( Hiába no, Isten édes gyermeke:)

5 megjegyzés:

  1. Szép délutánt anyám...:)
    Te az édes gyermeke Istennek a fű?

    VálaszTörlés
  2. Manócska,nekem a panelben nem kell füvet nyírni:):):):)
    Jó éjt!

    VálaszTörlés
  3. Andi nem is rossz az,de másban nem tudom jó e?

    VálaszTörlés
  4. Szkupika én úgy tudom,erre mindig így mondták a mai öregek.

    VálaszTörlés
  5. Remélem már nem fáj a gyomrod..

    VálaszTörlés