2009. április 17., péntek

Üdv mindenkinek.


Legyen szép napotok,bár itt el van borulva:(


Hát látjátok csak nem tudtam én bele nyugodni,hogy nem volt nincs blogom a blogolon én nem is értem mit nyomtam el:( Késő estig ezt csinálgattam a tanulás után:)Most is már kipattant a szemem és nem tudok vissza aludni ,még variálni akarok a blogon de mire jutok kiderül később.Marad igy vagy változik.


Itt most nagyon borús az ég lehet eső lesz? Ránk emberekre nem kellene de a földre igen.


Szemetes kukát is ki kell raknom,igaz mindig délutáni órákban érnek ide felénk,hú és addig hány kukázó megfordul itt. Sokat szét is szórják a kuka tartalmát annyira kutatnak,de semmi nincs benne a szemeten kívül.legalább is én nem rakok bele semmi olyat inkább a kert hátuljában elégetem.


Semmire nem jutottam az igazításokat nem tudtam beállítani.Meg ugy szeretnék már egy igazi blogot amiben minden van mint sok helyen látok,de ez nekem nem megy tehát maradok ilyen,még gondolkodom és variálok,hogy a szöveg háttér az jó lenne ha fehér lenne.


Voltam a fogdokinál is még most sem tömte be még mindig gyulladás csökkentőt írt fel.


Holnap szorítsatok az írásbelihez,11 órakor kezdődik.Már sík ideg vagyok:(
Lányom itt volt,jót beszéltünk,de az idegességem nem csillapodott:( Már nem is tanulok lész ami lész,már készülök fürdés,hajmosás,stb.





13 megjegyzés:

  1. Itt is borús az idő, biztos esni is fog. De remélem hétvégén szép idő lesz.
    Jajj, ez a kukázás... :(
    Szép napot neked!

    VálaszTörlés
  2. Hát ha hiszed ha nem,de begyújtottam a gázt:((

    VálaszTörlés
  3. Tényleg? :( Itt is cidri van, de nem fűtenek. Mondjuk nálunk a lakásban nincs annyira hideg.

    VálaszTörlés
  4. Hú és milyen jól érzem igy a melegben magam,pedig a halálom a meleg de most jól esik,hogy tanulok és nem mozgok:(

    VálaszTörlés
  5. Manócska!
    Na akkor jó blogolást kívánok itt is!:D

    VálaszTörlés
  6. jujj, holnap vizsga??? Gondolok rád, szorítok nagyon!!!

    VálaszTörlés
  7. holnap gondolok réd,és szorítok...

    VálaszTörlés
  8. ...és hol van a régi blogod???

    VálaszTörlés
  9. Már kezdem is a szorítást és sikerülni fog! :D

    VálaszTörlés